NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

29 decembrie 2011

La pastrav, de Anul nou, pe Bradisor

Fantanelul
   Desi mai jos am afirmat ca nu am fost deloc la pastrav anul asta, iata ca s-a ivit o oportunitate si am facut-o si pe asta.
   Ieri, pe 28 decembrie, am plecat de dimineata pe lacul Bradisor, in speranta ca tot trebuie sa traga pastravul, cumva, mai ales ca lacul nu e inghetat. Exista un loc, nu spun care, nevroind sa fac necazuri cuiva, unde se mai poate pescui la pastrav si acum.

unul din trei
    Asa ca, am luat ca si momeala, viermusi albi si rosii, granule pentru nadit (luate degeaba, fiindca nu au avut efect), niste obleti congelati si am fi vrut sa luam si rame, dar nu am gasit. De fapt, a tras, destul de finut, doar la viermi. Prefera viermii rosii si cativa albi, 4-5 viermi pe carlig mic de 8. Si doar la adancime, pe fund. Locul unde dadeam, avea 4-5 m adancime.
Toata captura zilei
   Pastravii prinsi, au fost toti, fantanei. Isi incheiasera bataia de o luna si pesemne ca mananca si sub gheata. Eu am fost cu prietenul Catalin, care a si prins vreo 15 bucati, asezat intr-un loc mai bun si cu Nelu Alimanescu. Asta nu a prea avut bafta, ca si mine dealtfel, eu alegandu-ma cu trei fantanei frumusei. Dar ce conteaza, am avut activitate pescareasca de anul nou, plus aerul ala de munte... Dupa noi au mai venit si altii. Unii s-au ales doar cu plimbarea, altii (trei flacai destepti), au venit si s-au asezat "la pont", stiind joaca, din zilele trecute si au luat cred ca 7 - 8 kile, unul dupa altul. A mai luat cineva, unul frumos, la pluta culisanta. Ciudat este, ca desi mai ataca si pe deasupra, desi momit cu "papacioc", granule, nu a vrut nicicum, la nimeni, sa dea la pluta.

Apa e scazuta cu 4 m
    Am plecat pe seara, cand abia se mai vedea sa strangem unditele. Dimineata, a fost cam ger, vreo 5-6 grade cu minus, de pe la 11,00 insa, temperatura a devenit pozitiva si pot spune ca, imbracati cum trebuie, nu a fost frig deloc. Vantul a adiat slab de vreo doua ori si in rest, nu a batut deloc.
cam frig, dimineata
   Pentru toata lumea, cred, cu pastravi sau fara, a fost o zi de relaxare si o repriza de aer curat, inainte de partyurile revelionului.

Inca nu a inghetat apa

Ne vedem la anul si La multi ani !

1. Imagini frumoase,capturi la fel de frumoase...daca v-ati si simtit bine la aceasta iesire...e OK !
    Salutari ,,colega,, si ,,La multi ani,,!
    Alfi Timisoara!

2. Da a fost destul de placut, imaginile insa...cu telefonul, deh, ce-am putut si eu...
    La multi ani ! si voua.

3. Dacă unii "deştepti" prind "7-8 kile", pe interzis, in sezon, "fraierii" o sa prinda pula lui ANTON, care vine cu taxa.

4. Chiar si in sezon, e cam prea mult, dar asta e, prind sa vanda. Si care vine la vara cu taxa, exact aia o sa prinda !

5. Nenea Ducu...să mai postezi si alte articole cu păstrăvi, că pe toate le citesc. Fir întins şi poate ne vedem pe Brădişor, când se deschide. Sănătate.

De azi am introdus moderarea commenturilor, din cauza spamarii repetate. Scuze pentru inconvenient !!!