NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

12 mai 2010

Pescuit la Corbu - Brezoi, mai 2010

Deoarece la vale e pericol de controale si amenzi, desi am auzit ca se inghesuie lumea pe acolo, am decis ca la Corbu e mai bine de mers la pescuiala in sezonul asta. Am facut echipa cu Didi si am plecat.
In mai, e foarte frumos pe acolo, aer tare de munte, verde peste tot si oricum trebuia continuata traditia de cautare a somnului ala mai mare. Care somn se incapataneaza sa nu apara deloc, desi noaptea e plin de moace care trag la buchet de rame de rup. Am luat-o metodic din memorie, din metru in metru intre cele doua baraje, tinand cont de adancimi, curent, obstacole, hrana, ce mai - tot ce se poate si am ajuns la concluzia ca cel mai bun loc de somn e...acolo unde dam noi ! Si totusi de ani buni, nimeni nu a luat unul mai mare de kil. Culmea e ca puietul de somn se inmulteste din an in an. Momeli : lipitori, rame mari, oblete. Timp frumos, noaptea destul de cald.
Desigur somn e si in amonte si in aval de Corbu, dar acolo la Drumul vechi e un loc super si ma gandesc, ca odata si odata tot vine si ala marele. Ce mai, am luat doar o moaca toata noaptea, dar a tras in nestire la rame. Am avut si o trasatura mai hotarata la un oblete viu, dar fiind inca zi, poate a fost stiuca, oricum m-am grabit si am ratat.
A doua zi am dat sub baraj in aval dupa caras si am luat doua - trei kile, la palma. Avatul nu s-a aratat. Asa ca am mai facut antrenament de noapte pentru sezonul ce vine, am mai stat si noi o noapte cu ochii pe starleti...a fost frumos. Peste doua saptamani, planuim ceva pe la Dunare, sa vedem ce o iesi !