NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

28 februarie 2010

Lada frigorifica pentru pescuit- 5 din 6

   Manere si inchizatori
- Pentru inchizatori, eu am folosit niste bride mici  ca in desenul de mai jos, cu dim. de 20 x 8 mm, facute de mine din tabla de alama de 0.6 mm. Una sus si una jos. Apoi am pus cate un clenci din electrod (un carlig mai desfacut la cap) si le-am mai ajustat  curbura cu patentul pana ce au mers un pic fortat. Avantaje ; cand se mai preseaza polistirenul, mai inchid un pic curbura clenciului, o pot deschide ba pe lat, ba pe lung, cum imi cade bine, e simplu si rapid de facut, nu costa si nu pierd timp cautand mai stiu eu ce. Dezavantaje ; de cate ori umblu la ea si o inchid, trebuie sa verific sa nu se fi desfacut vre-una din cele 4. Dupa cum am spus se pot pune balamale si tot felul de incuietori , dupa cum vreti sau aveti idee.
 A ! am uitat ceva ; cand ati terminat lada si capacul e bine sa faceti un semn pe amandoua cum trebuie pus capacul. Daca il punem invers decat a fost decupat, s-ar putea sa nu cada chiar exact. Asta trebuia spus in partea a 4- a, dar e bine si acum.
- Manerele pot fi de tot felul, dar e bine sa retineti ca daca o mai ridicati incarcata, degeaba e manerul solid, ca rama de Al nu prea tine si se va deforma. De aceea trebuie prinse de rama de jos, si ridicate vertical cand luam lada. Cel mai simplu mod e sa nituim cu brida cate o za, un inel, pe rama de jos si unul pe rama de sus a cutiei, de fapt doua si doua, cele de jos putin mai distantate intre ele. Pentru fiecare maner gasim o curea sau sfoara, cordelina, etc, o trecem printr-o bucata de teava de PVC  sau pexal, de 10 cm, apoi ii trecem capetele prin inelele de sus, si le legam elegant cu matisaj de cele de jos. Poate nu arata prea estetic, dar e cel mai bun maner, garantat ! Eu asa am facut. Vezi mai jos desenul cu lada - aspect general.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De azi am introdus moderarea commenturilor, din cauza spamarii repetate. Scuze pentru inconvenient !!!