NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

22 februarie 2010

Prima iesire

Ieri, duminica, am iesit prima oara pe anul asta, dupa stiuca pe Olt. Am mers pe aproape de oras, prin canale cu stuf si apa mica si am lingurit-o pe unde am crezut eu ca o sta. Apa era tulbure rau si nu numai ca nu am luat nimic, dar nici macar nu i-am vazut culoarea. Prin stufuri nici o miscare, dar cu toate astea eu inclin sa cred ca lingura a trecut de multe ori pe langa stiuci. spun asta fiindca aia e cam singura zona de reproducere dintre doua baraje, iar stiuca e foarte multa in zona. Pescarii adevarati nu dau pe langa oras, ei se duc la mama dracu s-o caute, si astfel populatia stiuceasca s-a dezvoltat in voie.
Va mira ca dau acum dupa stiuca ? Pe interzis ? Ei bine, ala care nu se duce deloc la pescuit in prohibitie, sa arunce primul cu piatra ! Eu de cand ma stiu, am mers la pescuit unde si cand am vrut, modalitatile de protejare a pestelui sunt altele, nu ce poate prinde un amarat cu un bat ! Si nici nu-mi prea bat capul cu toata moftangeria asta foarte la moda, C&R, ecologisme ieftine, etc. Uitati-va pe site-uri pescaresti cu poze si o sa vedeti cele mai mari capturi, luate in prohibitie si "apoi eliberate"- vrajeala. Mie-mi place pestele si prind sa-l mananc (eu), astfel sunt in legitimitate, ce naiba rost are sa-l chinui pana la mal si apoi sa-i dau drumul spre a-mi satisface un hobby !
In fine, cum ziceam n-a mers nimic, dar tot m-am ales cu niste poze frumoase, facute de prietenul Razvan, care si el a prins tot aer curat si ceva foame...

2 comentarii:

  1. Bravo, imi place cum gandesti! Sa ne lase-n pl cu prohibeala si sa umble dupa braconieri, deversari de deseuri, gunoaie si rumegus!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primul lucru care afecteaza major tot ecosistemul acvatic si inevitabil face ca pestele sa se imputineze, e construirea de baraje pe rauri. Pestele nu mai migreaza natural, dupa hrana, pentru reproducere, etc. La asta se adauga, poluarea (ce-i drept, acum mai redusa), Braconierii cei mari, cu kilometrii de setci mono, peste ei - electricienii si la urma de tot... eu, cu un bat si-o lingurita :) !

    RăspundețiȘtergere

De azi am introdus moderarea commenturilor, din cauza spamarii repetate. Scuze pentru inconvenient !!!