NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

18 septembrie 2012

Stiuca la Rm. Valcea si altele...

Asa arata  : Stiuca de Deversor

   De cand am scris aici ultima oara, am mai fost de foarte multe ori la deal, la Turnu dupa somotei, cand singur, cand cu cate un amic - Doru de la Pitesti, sau Razvan. Am mai gasit locuri bune si de fapt, am si prins destul peste, ceva mai mari ca pe vara si mai multi. E drept, mai are toane, mai e cate o noapte in care betele se incapataneaza sa ramana nemiscate. Rar.

Cu Doru, pe locul zis " la rapa" de la Turnu

   Ocazional mi-am gasit amici, chiar foarte devotati, capabili sa ramana toata noaptea cu mine. Si asta la mama dracu in padure, departe de orice asezare... I-am promis ca-l fac celebru pe net, ca saracu` a muncit pentru asta, a latrat toata noapte la salbaticiuni reale si imaginare, ce atentau la locul nostru de pescuit. Iata-l pe eroul anonim :

Asta da prieten !

   S-au luat cateva bucati - somotei mai mari, undeva pe la 2 - 2,5 kile, cativa cleni frumusei la rotativa, si o marlita. In rest doar somotei cam la 500 - 700 gr, care au dat la de toate, rame, lipitori, coropisnita si mai nou, la pestisor viu sau mort ( ha, ce-mi plac glumele mele !).

Cleni pe la tunele, la Turnu
 
   La oblete viu, am dat dupa somotei, cu doua carlige legate si astfel am elucidat enigma pestelui care fura momeala si nu era de prins. Unul prin bot, altul prin coada, sa nu mai aiba de unde-l fura. Daca as fi facut asta inca de asta vara... Iata ce simplu :

Al doilea, legat de primul, cu lat din textil, sa-l pot scoate
 
   Am fost si dupa mreana la deal, la Lazaret, incepuse foarte bine, dar au inceput sa creasca apa, s-o scada si s-au duuus mrenele si am venit acasa cu cateva mrenute si cativa clenisori. Ma mai duc.

Cel mai tare loc de la Turnu (Classified)

   Mai nou, acum in septembrie, am fost si pe langa casa, pe deversorul de la Rm. Valcea dupa ce o fi sa dea in rotative. A dat o stiucuta, o marlita si apoi am mai luat vreo cinci, cam la fel.

Marlite la MEPPS  galbena, nr 2

   Doua intr-o zi, trei intr-alta... nu-i rau, e aproape de casa... Ceea ce e greu la locul asta, e ca tot malul e intesat de babuscari si alti pescarei care pun o undicioara si dau dupa carasei - bricheta si alte natii de maruntis. Nu-i bai, se distreaza oamenii, dar astia au prostul obicei sa se aseze in puncte cheie pentru stiuca si nu se dau plecati, pana noaptea ! Ce mai, daca vrei stiuca aici, vii la 5,30, pe intuneric si la 9,30 - 10,00 ai plecat.

Toamna, anotimpul stiucii...

   Si aaa sa nu uit, mi-am tras mijloc de transport propriu, ca ramasesem fra, pieton amarat ! Acum am cea mai bengoasa masinuta, un Tico albastru cobalt din 2000, merge perfect si consuma ceva mai mult ca o bicicleta. Spatiu suficient, o intorci pe un pereu de 4 m... numar FXA, aka " Fitza ". Deja miroase a peste in ea, si are bagaj de undite si scule permanent.

Asta e FITZA

    Daca reusesc - deh, serviciul !, saptamana asta ma mai duc dupa ceva stiucute impreuna cu Razvan (??)si atunci o sa va tin la curent, mai ales ca sunt multi valceni care citesc palavrele mele !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De azi am introdus moderarea commenturilor, din cauza spamarii repetate. Scuze pentru inconvenient !!!