NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

14 martie 2010

Primul pastrav de anul asta

Ducu, adica eu > Razvan > si Didi
   Duminica 14 martie, soare cu dinti. Am hotarat cu pretinii Didi si Razvan sa tragem o fuga pe la deal, in principiu dupa stiuca. N-a fost sa fie, ca a naibii stiuca are socotelile ei si se baga prin cine stie ce coclauri si vagauni, sfidand toate statisticile si articolele alea naspa care ne invata ce face ea in martie si pe unde o putem gasi - vax. In salbaticie e imprevizibila si umbla pe unde vrea muschiul ei.
   Nici noi nu ne prea asteptam la mare lucru, asa ca am mai incercat putin la Corbu, mai jos si apoi am oprit la barajul Brezoi - vre-o 3 km mai la vale.
Barajul Brezoi
   Aici , saracie nene ! Nici un peste nu iese afara pe apa asta ca gheata. Cu exceptia unuia caruia ii place apa rece - pastravul. Sa nu intelegeti ca la Brezoi, pe Olt se prinde curent asa ceva. Dar sunt antecedente, s-a mai prins pastrav si asta vara si asta ma bucura, fiindca semnaleaza ca Oltul e din ce in ce mai curat.
Micul fantanel
   Ce mai, primul meu peste prins pe anul asta a fost un pastrav fantanel. Hehei, la mai mareee ! Ca asta era micut, dupa cum vedeti. Dupa ce l-a pozat Razvan, ca el e fotograful, la insistentele lui Didi, l-am eliberat (de parca eu voiam sa-l fac la protap...). Dar avand in vedere ca s-au mai prins, poate se va prasi mai mult si cine stie daca mergand dupa avat, nu vom prinde cate un pastrav la kil.
La Proieni pe Olt dupa stiuca (ea nu-i in poza)

9 comentarii:

  1. tatacucoaiedeaur@yahoo.com14 martie 2010 la 20:58

    Tu l-ai fi mancat!

    RăspundețiȘtergere
  2. tatacucoaiedeaur@yahoo.com14 martie 2010 la 21:00

    Esti bun ma !!

    RăspundețiȘtergere
  3. tatacucoaiedeaur@yahoo.com14 martie 2010 la 21:02

    Asteptam sa vina parioada Somnului..Lasa Pastraviorii !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo nea Ducule,eu am prins pastrav curcubeu anul asta-tot k prim peste!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ati început bine anul de pescuit, baftă în continoare .Apropo la comentariul care mi lati lăsat pe BlogCatalog o să le prindem si pe ele, la timpul lor . Cu stimă si respect Nik ( Vă rog numi mai spuneti dom`le sănt mai mic ca dumneavoastră mult ) .

    RăspundețiȘtergere
  6. La comentariul lasat pe Enigmele pescuitului http://pescuitamator.blogspot.com/ " Pescuitul la mreană pe Dunăre la vecini nostri " sănt filmulete video si la mine merg nustiu de ce nu merg la dumneavostră .

    RăspundețiȘtergere
  7. nea Ducule ...frumos foc pastravul! o sa ajung in weekend la parinti la govora si as vrea ca sambata si/sau duminica sa merg pe valea oltului mai sus de calimanesti dupa ceva rapitor. nu am mai fost pe acolo pana acum si as vrea daca poti sa imi dai ceva sfaturi...locuri , naluci! multumesc mult. si apropo cred ca am vazut cel putin o data "ASU" pe la baraj pe la Babiciu, abia astept sa se incalzeasca sa merg pe Olt in jos, poate ne vedem!!! mhoria@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai pescuit un PR 1 astăzi baftă .

    RăspundețiȘtergere

De azi am introdus moderarea commenturilor, din cauza spamarii repetate. Scuze pentru inconvenient !!!