NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

23 noiembrie 2009

Noiembrie 2009- tot pe podu`vechi

   Sambata 21 noiembrie, am iesit cu pretinii cu barca la Izbiceni pe Podul Vechi, sa vedem ce-o mai da pe vremea asta. Se ia platica la palma si putin mai mare, nu prea multa, la rama, mamaliga, pufuleti verzi cu usturoi, se ia babusca la fel de mare si salau mic, strapazani de vre-o 25- 30 cm, la bucatele de platica. Am dat si cu obleti vii, dar erau prea mari pentru el si-i gaseam doar muscati. A fost ceva lume, multi dadeau de pe mal pe la jumatea distantei intre baraj si pod si luau. Au stat si noaptea.Un om, pe pod  poate lua  5- 7 kile de dimineata pana seara. Seara am plecat spre regretul meu, dar pretinii erau prea obositi. As fi vrut sa dam sub baraj noaptea dupa salau si mihalt, mai ales ca prietenul cu barca, dl. LEO e din Turnu Magurele si ne-a spus ca Dunarea e crescuta si urca pestele pe Olt. Vremea a fost deosebit de frumoasa si calda pentru data asta. Daca vom putea,(daca vom avea curajul necesar ),vom merge iar in jurul craciunului dupa mihalt jos sub baraj. Ce mai, inca se ia peste si e lume la vale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De azi am introdus moderarea commenturilor, din cauza spamarii repetate. Scuze pentru inconvenient !!!