NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

26 august 2009

Salaul la Izbiceni

   A inceput iar sa dea salaul pe lacuri. Am fost la Rusanesti pe lac la padure si am pus in special de somotei, a dat salaul la 1 kil. A doua zi am coborat la baraj jos, dupa biban la rotativa, am luat bibani de o palma, avatul nu a mers deloc. A doua noapte am mers la podul vechi in amonte de el, aproape de cruci, pe partea cu Izbicenii, sperand ca scapam de setci. As, de unde, la aproape 8 seara au inceput sa bage, de la mal inspre noi si apoi pana pe malul celalalt. Pana la miezul noptii nu a miscat un bat,si ne-am cam culcat, dar cred ca imediat dupa, au dat somnii barosani, caci aveam 4 bete cu niste amarati de guvizei si restul cu coropisnite si lipitori si am gasit strune rupte, de fapt dintate-taiate la momeli de somn. Betele erau asigurate bine cu bucati de beton si nu le-a putut lua. Am si scapat vreo doi sau trei, sigur somotei. Tot ce am prins a fost salau si la Rusanesti si la Izbiceni si din experienta, stiu ca de acum se poate da cu majoritatea betelor la salau marisor de 1-3 kile. Se poate da si ziua, dar cu conditia sa ai carasei si sa-i schimbi la 20 minute, fiindca ii maninca guvidul. Ce mai, tot la podul vechi ramane zona buna, daca mai ai si barca...

Un comentariu:

  1. ti-am citit cu placere blogul si pot spune ca ma regasesc 100% in locurile descrise.la plaviceni am luat vara asta somn la 12kg, iar la draganesti pe pila, saptamana trecuta salau de 4,5 la carasel.la babiciu am invatat cu ceva ani in urma sa prind platica. din povestile tale am dedus ca esti de prin VL. ma leaga multe si pe mine de judetul asta

    RăspundețiȘtergere

De azi am introdus moderarea commenturilor, din cauza spamarii repetate. Scuze pentru inconvenient !!!