NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

20 septembrie 2010

Alti cleni la Raul Vadului

baraca unde am dormit
   Asa cum am promis, am mai fost acolo, de trei ori la rand. Zilele frumoase au alternat cu zile ploioase, au batut vanturi reci de toamna, dar pestele a dat la rotative si la pluta, constant, zilnic.

Alt biban de betoane
    Desi am incercat toate marimile, singurele rotative care au fost pe placul pestelui, au fost Aglia 00 - fara desen. Acestea au paleta usor mai lata decat cele cu desen, permitand o recuperare mai lenta in ape linistite pe langa maluri, asa cum ii place cleanului, si se invart la cea mai mica tractiune.
Niste scobari frumusei
   La momeala vie, la pluta, am renuntat la rame, dand numai la viermusi mai mari, unul sus galben si unul jos rosu pus ca pe rama, pe un carlig de 12. La asa ceva, au dat si mrenute (nedemne de pozat), si cleni - unii, chiar mai mari ca la rotative, scobari si cam tot ce mai are solzi pe acolo. Observati ca nu am dat cu lacuste - regina momelii pentru clean, deoarece... mi-e lene sa le prind, pesemne ca la astea ar fi dat si mai bine.

Seara la baraca
    Si ca sa fie clar, nu am eliberat nimic, deoarece nu am mers dupa trofee, ci am luat-o la modul "survive", am mancat exclusiv peste- mamaliguta- mujdei in fiecare zi si pe saturate. Asa ca aia mai mici, fiind mai gustosi, au fost delicatese. Apropo`- ati incercat vreodata (vorbesc cu pescarii), sa va hraniti cateva zile doar din pestele pe care l-ati prins voi la undita ? Va garantez ca daca faceti asta vreodata, o sa capatati brusc, niste abilitati de pescar - ceva de speriat !

Beldita ? asa mi se pare..

 De acum insa, vremea la munte se cam inrautateste pe zi ce trece, si oricum, nu mai e timp de munte pana in noiembrie la pastrav - a inceput bine stiuca ! Dupa ea !

Spre munte cu bietul CFR


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De azi am introdus moderarea commenturilor, din cauza spamarii repetate. Scuze pentru inconvenient !!!