NOU ! Incearca acum o cautare pescareasca: ORICE DIN PESCUIT

căutare personalizată
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

22 iulie 2009

Izbiceni - Podul vechi

De sf. Ilie, am fost aproape 5 zile la pescuit. Am dat la de toate, laIzbiceni, Rusanesti si aproape de Babiciu, la Plaviceni. Am prins, in ordine : furtuna, vant tare, ploi de cate 8 ore, vant rau, canicula, iar ploaie si iar vant tare- de ne-a disperat ! La Izbiceni, am fost la Podu vechi, am gasit un loc bunisor si... n-am prea facut mai nimic. Locul cu adevarat bun era plin de setci. Pana pe seara, am fost inconjurati si noi de setca- am dat intr-o burta a setcii.Ti-e si scarba... Daca aveam barca, mergeam unde stiu eu pe pod si-l casapeam. O platica de 2 kile si un somotei mic. La Rusanesti am mai rasuflat un pic cu doi avati de 2 kile si cu unul dinainte de 4 kile. La Plaviceni, aproape nimic, o platica si cativa bibani. Pun accent pe Podul vechi, deoarece se pare ca la ora actuala e unul din cele mai bune din zona, cu conditia sa dai de pe pod. Acolo au loc lejer 3-4 gasti cu tot arsenalul- chestia e cum ajungi pe pod ! Pentru info, intrati fra pe blog, mail, mes, ce dracu, din tot Ramnicul chiar nu m-a gasit nimeni ? Ca informatii de alea din gura-n gura, ca am auzit de la unul care a auzit de la...sunt satul ca de gura Olanestiului , care tinde sa devina un loc paranormal, unde se prinde maine- poimaine si peste spada si calmar. Asa ca m-am hotarat ca pana se mai raceste apa la vale, urmatoarea vacanta s-o petrec la munte, la Bradisor- 3 ZILE de pastrav, cu gheata la lada. Tot se aduna de o tigaie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De azi am introdus moderarea commenturilor, din cauza spamarii repetate. Scuze pentru inconvenient !!!